keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

art journal 16 artist statement in progress


Arkistojen kätköistä. Art journal kirja vuodelta 2009.  Ei hassumpi kollaasi ja väritykset kohdallaan. Lempivärit näyttää pysyvän ja kestävän. Edelleen olen vaikuttunut sitaatista, jonka olen tallentanut kansien väliin. 

"Olen kiitollinen siitä, että jotkut ihmiset näkevät vaivaa ilmaistakseen muille, mitä ovat maailmasta ja itsestään aavistaneet". Toimittaja, jonka nimi ei ole pysynyt mukana, miettii taiteilijoiden työstä näin. Otan tämän lauseen mukaan omaan 'artist statementtiin', joka kertoo miksi teen näitä kirjoja, mihin pyrin tällä työllä. Miksi olen valinnut käyttää elämäni paperin värittämiseen. Miksi ei aio hävetä sitä.

Minä haluan nähdä vaivaa ilmaistakseni muille, 

mitä olen maailmasta ja itsestäni aavistanut.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti